Počet položek: 0 0 Kč

Šula - Ambientní média v reklamě - Význam designu při tvorbě ambientních médií (2017)

Univerzita Tomáše Bati, Zlín 2017, 137 stran, výborný stav. (X2527)

kliknutím zvětšíte
Šula - Ambientní média v reklamě - Význam designu při tvorbě ambientních médií (2017)
ks
Přidat do oblíbených
Cena: 150 Kč
Sklad:1 ks

Potřebujete poradit ? Šula - Ambientní média v reklamě - Význam designu při tvorbě ambientních médií (2017)

Vaše jméno, příjmení, firma
Váš email
Váš telefon
Váš dotaz
     Více informací




Pošlete odkaz svému známénu

Vaše jméno
Váš email
Email Vašeho známého
Opište kód z obrázku antispam

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.   Další informace