Počet položek: 0 0,- Kč
Antikvariát Olomouc Holice, Sladkovského 659/40

Zamazalová - Marketing - Beckovy ekonomické učebnice (2010)

Beck 2010, 2. vydání, 499 stran, velmi dobrý stav, na několika málo místech zvýrazněný text. (X2222)

kliknutím zvětšíte
Zamazalová - Marketing - Beckovy ekonomické učebnice (2010)
Zamazalová - Marketing - Beckovy ekonomické učebnice (2010)Zamazalová - Marketing - Beckovy ekonomické učebnice (2010)
ks
Přidat do oblíbených
Cena : 220,- Kč
Sklad:1 ks

Společenský rozvoj jde v současné době velice rychle kupředu a totéž platí o marketingu. Přestože se řada základních marketingových principů nemění a podstata marketingu setrvává, mění se prostředí, v němž firmy působí, vyvíjejí se a zdokonalují metody tvorby marketingových strategií i jednotlivé nástroje marketingu. Nové vydání úspěšné učebnice vymezuje základní marketingové nástroje a jim odpovídající marketingové politiky, současně ukazuje na vzájemné souvislosti. Učebnice zachovává původní členění do šesti hlavních oddílů: Pojetí marketingu a marketingového řízení, Analýza marketingových příležitostí, Výběr cílových trhů, Marketingové nástroje, Marketingové aplikace, Moderní trendy v marketingu. Autoři ale doplnili text o nové poznatky a jevy, které v oblasti marketingu nastaly. Text byl také rozšířen o dvě nové kapitoly, jedna je zaměřena na sociální marketing a druhá se zabývá novými trendy a bariérami v marketingu. Principy a metody marketingu jsou aplikovány na české ekonomické prostředí a reagují na psychologii českého spotřebitele.

Potřebujete poradit ? Zamazalová - Marketing - Beckovy ekonomické učebnice (2010)

Vaše jméno, příjmení, firma
Váš email
Váš telefon
Váš dotaz
     Více informací




Pošlete odkaz svému známénu

Vaše jméno
Váš email
Email Vašeho známého
Opište kód z obrázku antispam

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.   Další informace